dimarts, 16 de març del 2010

El desastre del Prestige

Com ja sabeu pel maig anirem de viatge d’estudis a Galícia i tal vegada desconeixeu un trist fet que hi va ocórrer.

El 13 de novembre de 2002, el Prestige, petrolier carregat amb 77.000 tones de fuel, s'enfonsà enfront de les costes galleges, produint una gran marea negra que va afectar a una àmplia zona compresa des del nord de Portugal fins a França tenint especial incidència a Galícia.

En Paco Alburquerque m’ha fet arribat un documental que ell va fer sobre aquest fet. Mira-ho i després a classe ho comentarem. Ah ! també ens servirà per començar a escoltar el gallec.




5 comentaris:

Joan Marín ha dit...

M'ha agradat molt aquest montatge

Joana Melià ha dit...

Impresionant. Un reportatge molt ben estructurat, dona una informació molt clara i la música m'ha agradat molt. També m'ha agradat sentir tota la diversitat de llengües de gent d'arreu que es va mobilitzar per ajudar.
Gràcies de nou a n'en Paco i companyia.

Anònim ha dit...

Gràcies pels vostres comentaris,son molt gratificants.
Paco

Marina Mora ha dit...

M'agrat molt el vídeo.
Ha estat mol bé.

Mélani Quero ha dit...

L'he vist sencer i m'ha emocionat i agradat molt.

Mélani