diumenge, 7 de febrer del 2010

El camino de Santiago


Arran del nostre proper viatge a Galícia, en Paco Alburquerque (pare d'en Miquel) m’ha enviat un correu on em comenta que ell va fer “El camino de Santiago”, des de Sant Jean Pied du Port fins a Fisterra...( Déu n’hi do, de França fins a Santiago i Fisterra) i em diu que fou una experiència altament enriquidora.
Per mor d’això va fer una pàgina web del recorregut, amb moltes fotografies. Amb un poc d’imaginació mentre admiram les fotos ens podem fer una idea com si nosaltres també l'haguéssim recorregut.
Aquí teniu l’enllaç on hi trobareu 7 àlbums de fotos així com les credencials.

http://web.mac.com/pacoalburquerque/iWeb/Sitio%20web/Bienvenida.html

Ja em direu que us ha parescut...

1 comentari:

Joana Melià ha dit...

m'han agradat molt les fotografies i trobo ben interessant el fet que puguis conèixer gent d'areu del món compartint un camí.
Fa ganes de fer-ne ni que sigui alguna etapa, encara que les "bòfigues" dels peus fan por.
Gràcies de nou per compartir amb nosaltres el teu viatge.